Gårdagens bravader.

SKRIVET DEN: 2008-04-09 KLOCKAN: 12:26:10
ehm. Kanske inte kan kalla det bravader, lämnade ju nästan inte ens lägenheten igår.
Nej om jag ska vara riktigt ärlig så mådde jag piss. ont i magen (samma idag) hade skallebang och var trött.

Gjorde lite på mitt PA arbete hemma, och försökte få tag på lärare, åt frukost (fil och start) och sedan blev det inte så mycket gjort. Jo jag fick med Dan på solariet, och han brände röven.. Och sedan åt vi hämtmat från tre-kronor. Och börade se snutarna, vilken väärldelös film! Blev att se ca 15 minuter sedan fick jag äntligen slå av.

image143 image144
Min räksallad, ( var inte det godaste jag ätit) Dans pizza.. säkert mycket godare.!

image145

På kvällen var man ju tvungen att se på grannfäjden eftersom det var från Arvidsjaur, eller snarare fjällbonäs. Haha.. Jag har nog aldrig skrattat så mycket förut. Men nu tycker man ju lite synd om dem, jag menar, lilla arvidsjaur och alla känner alla. Nåväl..

Dan och hans kompisar åkte då dit för att kolla om "stolpa" som dem skulle envisas om var kvar, och det var dem! Men dem skulle väl inte behöva ta upp dem föräns kälan i marken gått bort.. Tydligen var det inte bara dan och hans kompisar som var där och kikade, en massa folk bilar hade samma idee.. skämit!

Dagen idag har just börjat, ont i kroppen, magen är ett kolli som väääärker. Och jag har inte ätit frukost än. och förkyld har jag blivit.. suck!
Nu ska jag kanske göra nått vettigt.

image146 image147
" RETARDO LA MALINKA"

Kommentarer
Therese:

Du, den där salladen såg yberäcklig ut. Glad att jag aldrig kommit på att äta sallad där. Jag skrattade så jag skrek när jag såg grannfejden igår! Vad roligt att det var skytteltrafik till fjällbonäs! *asg*

2008-04-09 @ 16:03:01
M4ll4n:

Den var YBER-ÄCKLIG! rå svamp, ananas,ost och räkor + fyra tomater... ingen hit direkt. det enda man kunde äta var räkorna!...

2008-04-10 @ 13:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback