3 Veckor!

SKRIVET DEN: 2009-12-30 KLOCKAN: 12:22:30
Det har REDAN gått tre veckor sedan lillan föddes.. och ännu har jag inget namn, stackarn att måsta gå namnlös.
Förra natten sov hon ingenting igår fattade jag varför. Hon hade inte gjort Nr 2 på två dygn.. Jag bestämde mig för att göra nått åt saken så tog tempen på henne och då jäklar hände det grejer och i natt sov hon gott igen och vaknade bara några få ggr. Skönt för mamma och lillan för den delen.

Nu ligger hon här brevid mig och sover, när hon andas gör hon små söta ljud.. mitt lilla hjärta!
Att man kan älska någon så mycket så fort.. det är otroligt! <3


mitt lilla hjärta som äter:





 


Det är jätte jätte kallt ute.. -26 grader.. igår var den ännu kallare.
Jag som vill gå ut och gå med vagnen, hälsa på lite folk.. Men det går ju inte i denna kyla..

morgonsmys i soffan!


 

Imorgon är det nyår.. :D


Kommentarer
DJ:

Så kan det gå! Jag känner folk som började med ett namn och sedan bytte de :) Jag tycker att hon ser ut som en Clara :)

2009-12-31 @ 06:30:25
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback