Dan före doppardan!

SKRIVET DEN: 2009-12-23 KLOCKAN: 19:08:52
Ja då var det den 23:dje december helt plötsligt. Jag som längtat så mycket efter denna jul...
Men jag må väl erkänna att det mest var för att jag ville att min bebis skulle komma till världen.
och nu är hon här och idag två veckor gammal! <3

Har haft barnvakt för första gången idag i nästan två hela timmar. Jenny och Robin var det som ställde upp så jag fick he mig ut och leta julklappar... GUD så svårt det är med julklappar.. man har ingen aning om vad man ska ge, och när man är lika fattig som jag skäms man ju nästan över vad man ger bort.. hmm.. well well tanken som räknas eller hur?! haha.. Det är ju faktiskt roligast att se barnen på jul, deras glada miner när dem får slita upp julklappspappret, dem tar en snabbkik på innehållet och sedan kastar sig över nästa paket.. ;)

Nog hann jag sakna mitt lilla hjärta på dem två timmarna.. <3

Imorgon ska jag vara hos pappa tills halv fem.. sedan bär det av till mamma, med syskonen. och sedan på kvällen tillbaka till pappa. Har inte firat jul med mina bröder sen dem skjilde sig så känns skönt att få göra det i år.

Igår sov broder Daniel över här tills idag.. han trodde han skulle få mer sömn här än hos pappa, hahaha.. i natt sover han hos pappa igen,.. och det vill säga? ne.. haha.. han sa att han bara vaknade en gång i natt.. tänk om man kunde sova så hårt. Själv har jag och lillan varit vaken hela 5 ggr. och när vi väl somnade halv nio i morse var det någon som plingade tusen ggr bakom dörren.. förstår inte att det finns folk utan hjärnor.. måste nog sätta upp en skylt.. "PLINGA EJ, VI KAN SOVA NÄR SOM HELST!!!" Ja för lillan hon vakna ju och skrek.. skrek.. och skrek.. jobbigt när man väl fått henne att somna.


Ne.. nu kommer snart Andreas och Anna..
Hoppas ni får en jätte fin jul imorgon.. jag ska allt komma ihåg att ta med system kameran och ta fina julbilder.
Kramkram

Kommentarer
Lisa:

God Jul. Hoppas du får en underbar julafton! :)

2009-12-24 @ 14:10:47
URL: http://pinklisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback