En vecka gammal!

SKRIVET DEN: 2009-12-16 KLOCKAN: 10:49:02
Idag blir mitt lilla hjärta en vecka gammal. Jösses vad tiden springer.. om tre veckor till är hon ju en hel månad. huhu.. vill att tiden ska gå sakta nu.. inte tvärtom!

Nu ligger hon och sössar så sött i vagnen efter att ha fått mat, mys, en ren blöja och dagens kläder.
Snart kommer hennes pappa och ska träffa henne för första gången.

Igår var Sofie och Simon här samt Sara på eftermiddagen. :)

Ne nu ska jag vila 10min. Fick faktiskt nästan sova tre timmar på raaaaken i natt. var gode härligt. sen två timmar till efter att ha ammat i två och en halv timme. haha. Nu har man ont i brösten igen. Har börjat komma lite mjölk nu så det är nog på G hoppas jag.
Lillan blir så dålig i magen av ersättningen..

nu vaknar hon. myyyyyys! <3



Kommentarer
Jeanette:

Hoppas du överlever besöket av fadern ;p Hon är verkligen JÄTTE JÄTTE fin! Grattis igen!



Det är ju nu du ska passa på att somna när han kan ta hand om henne!



Har du komme på nå namn till tösa?



KRAM

2009-12-16 @ 13:15:29
URL: http://vuoksa.blogspot.com/
DJ:

Vad sött :9 Hoppas det går bra med lillans pappa! Har det blivit nåt namn ännu? :)

2009-12-16 @ 13:39:12
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback