Gröna Februari...

SKRIVET DEN: 2009-02-09 KLOCKAN: 02:59:11
Hej! Jag Älskar att fota, oj vad jag älskar det! Har dock inte fått mig ut ännu.. Men det blir snart.. snart! Bara det är fint väder.. Synd bara attd et inte finns så fin natur här.. Men kan man fota allt som finns i en lägenhet, så kan man nog hitta nått att fota utomhus också! Sluta-snusa-perioden har börjat igen, igår! Nikotinfritt snus är det som gäller..
Tänkte att det kanske skulle vara enklare än att inte göra något alls.



Imorgon ska jag prata om jobb med Anna .. Chefen inom resurspolen. så vi får väl se hur det tar sig!
Tisdag kommer jag ha fullt upp hela dagen..



Funderar på om jag kanske skulle göra en till blogg, och blogga om inredning, eftersom jag älskar allt som har med inredning och prylar att inreda ditt hem med.. Men eftersom jag själv inte har möjlighet att köpa allt jag vill ha kanske man kan tipsa andra, vad tror ni? Äch.. vi får se..

Här kommer iaf lite bilder jag tagit idag (som ovan)..:


Köpte dessa fina ljusstakar på hemtex (en är längre än den andra..)
passade utmärkt i köket!


Ett halsband i guld som jag fick av Pappa m.fam. i studentpresent.
Jätte fint!


Pappas ringar som jag fått ärva..


Ett träd här på gården bara...

Sov gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback