Mera kort..

SKRIVET DEN: 2009-02-28 KLOCKAN: 18:32:13

Hej igen!!!
om det är någon enstaka människa som läser min blogg? haha.. om inte så.. har jag nått kul att kika tillbaka på om ett år eller två.

Well i torsdag/ natten till fredag åkte ju mallanfrallan och jimsingen-knäckebröd ut och fotade, vilket var skit skoj, men ack så trötta vi var. Det hela slutade med att jag somnade i bilen..

Här åkte vi:

(linjen som är orange och svart !)

här är några få bilder, av alla dem jag tog;

   


  


 

Och jimsingen in action:





slut.
 

Kommentarer
Therese:

Du är så oerhört duktig Malin, du har verkligen talang för fotografering, mina favoriter är bänken och den på Jim. Bänken vill jag ha i orginal, bums! :-)

2009-03-01 @ 10:23:01
Joel:

JAG läser ffs! Mallan FTW! Höehöe

2009-03-01 @ 15:12:04
URL: http://haegglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback