konstiga drömmar!

SKRIVET DEN: 2009-07-21 KLOCKAN: 21:16:22
Dem senaste två nätterna har jag haft ett par konstiga drömmar.
Den första handlade om en cykelutflykt, eller liknande,.. det var som att vi skulle leka uteliggare och bara fick leva på det vi hade på oss.. samt cykla flera mil. Det var jag och klassen som jag gick i 1:an till 9:an.

I natt drömde jag att jag och bla Annika min kusin var med i någon sångtävling.. och jag med min scenskräck samt urusla sångröst.. ni kan ju tänka er hur jag kände mig. Nåväl det hela slutade med att jag fick bära nån tight liten magtröja.. + att jag helt plötsligt kom på att jag var gravid.. och att magen skulle stå rätt ut. Nåväl, inte bara det.. när det var min tur att sjunga visste jag inte vilken låt jag skulle välja och benen skakade som några ruttna asplöv.. Minns inte riktigt hur det slutade men jag valde till sist låten "battle" med Colbie Callat.. men någon musik i bakgrunden till den fanns inte..
Jag vill inte veta hur det lät och som tur var vaknade jag innan jag fick några kommentarer från juryn! Haha..

Just varit ute och cyklat.. till Ok.. och till jenny och Robin en sväng, sen hem igen.
Jobbar kväll imorgon, känns skönt så slipper man stiga upp före tuppen..
Var och tog prover idag förövrigt så nu är då det bortgjort..

Snart blir det sängen, först ska jag dricka upp mitt te.. som jag förövrigt satt på min nya "beroende av - lista".

Natti små söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback