Fredag den 13:onde.

SKRIVET DEN: 2009-03-13 KLOCKAN: 16:44:00
Har inte märkt av någon slags otur ännu, förutom att jag somnade kl 01:00 inatt, och vaknade 02:30 dö pigg. Som tur var lyckades jag somna om igen. Men när klockan ringde 05:30 igen kan jag inte säga att jag var lika på alärten.. Fyfan vad trött jag var.  Nu är jag då hemkommen efter två introduktions dagar på en liten demens avdeling med 8 tanter. Jätte söla allihopa. Men man kan ju inte säga att det var stressigt för fem öre. Jag behöver stress där jag jobbar. springa, kämpa, slita, på-liv och död kämpa.. Jag kanske borde söka mig till ambulanssjuksköterska istället.. vi får se!

Har just diskat här hemma.. och städat lite ytligt. Är så himla trött.
Danne slutar halvsex, men han har ju köpt resident evil idag så han lär ju sitta vid det spelet från dess att han kommer hem och  hela natten.

Min förkylning har inte blivigt bättre heller.. eller jo, nu tappar jag inte rösten hela tiden, så lite bättre har den nog allt blivigt.
Nästa helg ska danne till göteborg, så då blir jag själv hära.. Jag får hitta på något skojigt. eller hoppas att jag får jobba.

Nu ska jag lägga mig ner och läsa en bok som jag lånat av rosa.

Hoppas allt är bra med er?!

Kram kram

 
Jag fotar......                                                detta! haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback