27.

SKRIVET DEN: 2009-11-20 KLOCKAN: 16:21:47
Igår eftermiddags så kom min ischias tillbaka. Det började på dollar Store och blev bara värre och värre. HAr det inte hela tiden, men då jag väl har det så gör det så FRUKTANSVÄRT ont. Man kan inte ens kissa..

Nåväl.. somnade kring 4 imorse och vaknade strax efter elva, andra gången!
Mamma var här för en liten stund sedan med köttsoppa, så ska strax äta lite hade jag tänkt!

och jag lyckades också duscha utan att bryta ihop :P det ni!!
Danne, min broder har skickat ett paket från sthlm, som kommit till min far nu.. så det vill jag öppna :D
Även om jag vet vad som finns inuti så är det så kul med paket haha!

Ne nu blir det mat..
Adjö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback