Bakis?

SKRIVET DEN: 2009-11-01 KLOCKAN: 16:25:00
Nej jag är inte bakis, inte egentligen. Men jag känner mig då så.
Kanske för att jag inte alls kunde sova i natt, somnade mellan 05-06 imorse och vaknade med jämna mellanrum för att tömma blåsan. haha! Sov i soffan i natt, eftersom jag inte kunde somna och ville se på tv för att bli trött.

Just nu håller jag på att tvätta och ska strax bege mig till Ica.. Sedan ska jag börja steka lite renkött som jag fick av fader igår! mums.. Måste bara ha lite bea och sallad kanske.. till det=)

Mamma har varit här med lite mat hon också, känns ju kanon när man kan få mat / matrester! så tack för det, jag uppskattar det väldans mycket.

Imorgon har jag tid hos barnmorskan också måste jag beställa tid för provtagning som jag helt glömde förra veckan. Tänka sig man har inget att göra på dagarna och ändå glömmer man det enda viktiga man skulle komma ihåg.. thats me!

Puss och kram!

Kommentarer
Jelly:

Vad gott med renkött! Vad gjorde du med det? Kram kram

2009-11-01 @ 19:19:36
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback