Förkyld?!

SKRIVET DEN: 2009-11-11 KLOCKAN: 00:32:27
Sitter och nyser och snorar! Attans.. tänkte ju kanske vaccinera mig på torsdag mot svinis efterom alla verkar ha det nu.. Men man får ju inte om man är förkyld...
Om man nu inte redan har svinis?! I HOPE NOT!

Ida har varit här idag, vi käkade fiskbullar och tog det lugnt.. sedan har jag hälsat på hos inger och william en stund.
Imorgon blir det mer tvätt av bebiskläder samt stryka.. å sist men inte minst go-middag, om jag lyckas.

Var vaken JÄTTE länge i natt.. får se om det blir samma denna..?!

Hejhej

Kommentarer
DJ:

Vad trist med förkylning! Jag hoppas det går över snart! Kram så länge

2009-11-11 @ 06:20:03
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback