Ansvar?

SKRIVET DEN: 2009-10-21 KLOCKAN: 15:53:04
Åh.. ibland blir man ju less..
Delaktig eller inte.

Först ska du  slåss för att få vara delaktig, men man vill bara vara det på papper, allt annat skiter man i?
Om man nu vill vara delaktig så finns det väl ett mycket mer kärleksfullt sätt att visa det på. Inte kräva halva vårdnaden / delad vårdnad och sedan skita i resten, och ja.. ekonomi är faktiskt något man får vara beredd att offra lite då man skaffar barn... Det var inte jag som valde att gå, och sedan stå för alla kostnader, nej du lämnade mig och gav mig alla kostnader, ändå vill du vara delaktig? På vilket sätt då? på ett papper? Suck! Inte genom att visa ditt framtida barn att du bryr dig, vill träffas, dela med dig. nej bara ha ditt namn på ett papper för att visa ansvar. Det är inget ansvar överhuvudtaget..

Ibland önskar jag att det fanns mer att göra, men tyvär är världen vi lever i bisarr på många sätt.
Men jag tror på kharman... what goes around comes around...!!!!

Kommentarer
Inger:

Ja, karlar!

2009-10-21 @ 22:51:38
URL: http://sweetbabyboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback