BADA!

SKRIVET DEN: 2009-10-30 KLOCKAN: 11:49:41
Jag är grymt sugen på att följa Inger, william och ulla-karin på badhuset idag, men hann inte fixa några badkläder.
Måste ju ha något som magen ryms i.. =/

Ikväll är det idol.. och ja.. det är väl det enda jag ser fram emot just nu.. så lite händer här.
Hade ju hunden igår, mamma kom och hämtade den 23:30 i går, och gud vad hon skällde för minsta lilla ljud.
Tror inte tanten under mig blev så glad.. hon gick då ut i trapphuset och kollade undrandes på mig.

Har dammsugat, diskat, dammtorkat och käkat frukost.. just nu ser jag Las-vegas. Sen blir det förlossningskliniken på 4:an 13:30. . om det nu går på fredagar?

Hade jag inte varit preggo hade jag antagligen gått ut imorgon, men istället får det bli myspys hemma eller hos inger framför tv:n! :D

Kanske man skulle ha bakat en sockerkaka? Vill baka chokladbollar men då måste jag iväg och köpa pärlsocker.

Hoppas ni får en fin fredagskväll. kramkram!

Kommentarer
Inger:

Det kommer fler gånger :)

2009-10-31 @ 00:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback