Extra timme!

SKRIVET DEN: 2009-10-25 KLOCKAN: 10:53:34
Nog känns det alltid bra att få sova en timma extra.. även om jag vaknade 08:40 (ny tid). Men jag har ju iaf hunnit diska bort ett berg med disk.. förstår inte, diskar minst 2 ggr per dag men det är alltid ett berg oavsett. Jag äter nog alldeles för ofta ;)

Igår hade Inger med sig en present till mig.. (gud vad jag får presenter, jippi) det var en sådan som man har på sig för att lyfta upp magen. Vet inte vad dem heter, men det var väldigt skönt att ha på sig den iaf! Vet inte om det blev något maglyft direkt, men den satt då bekvämt!

just ätit lite frulle bestånde av vaniljyoghurt med russin och fiberflingor + en skinksmörgås.

Snart ska jag hoppa in i duschen. Tog mig inte in på internet igår kväll / i natt eller imorse, men nu ÄNTLIGEN.
Fattar inte vad som gör det så svårt...

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback