Morning!

SKRIVET DEN: 2009-10-14 KLOCKAN: 13:24:07
Det är numera jävligt sällan jag kommer åt något internet så blir nog allt mer sällan jag kommer att skriva här.
Eller så gör jag som innan, skriver en massa jäkla onödiga inlägg samma dag.. haha!

Ne måste nog skaffa mig internet trots allt, man klarar sig faktiskt inte utan! Menar till och med dagens 70-åringar behöver internet. Som igår tex då jag behövde få tag i ett telefon nummer, hur lätt är det då man inte äger en telefonkatalog?! Hitta.se & eniro är min telefonkatalog...

Nåväl ny dag idag,  planen idag är att se Greys anatomi ikväll.. haha. så bara vänta några timmar till med andra ord.
Igår fick jag besök av pappa, anton, kasper och jonte och blev efter en olyckshändelse av jonte ny ägare till en dammsugare! Inte illa.. tack så jätte mycket! Ska man ha sån tur då folk tappar glas i golvet så får det gärna hända mer ggr ;)

Ne nu ska jag nog ta mig en te-kopp till frukost!
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback