Promenad..

SKRIVET DEN: 2009-10-21 KLOCKAN: 13:05:18
Imorse var jag på vårdcentralen och lämnade prover eftersom att dem hittade tecken på havandeskapsförgiftning i måndags när jag var hos barnmorskan. Men denna gång såg det bättre ut. Det var iaf skönt med en promenad i morse, snön som knarrar skönt under skorna, solsken och några få minusgrader.. perfekt. Men dem skulle gärna få sanda på gatorna för man håller verkligen på att halka och slå sig hela tiden, och det är något man hellst vill undvika, speciellt nu när man är gravid. Sen har jag ju inte dem bästa skorna heller, vanliga gympadojjor.. Men min ekonomi, om vi ska tala om någon räcker knappt till ett par strumpor på dollar store så det får gå ändå. Man får bara vara extra försiktig.  .

Blev inte mycket sömn i natt heller för min del...

Nu ska jag snart ut med Inger och william på promenad igen. Man får passa på då det inte är för många minusgrader. . Nu bor vi ju nästintill grannar så lär bli många barnvagns turer ;)
Ar hos inger och wille igår också och såg film!=)

Ne nu ska jag göra mig klar. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback