Uppe med tuppen idag..

SKRIVET DEN: 2009-10-23 KLOCKAN: 11:16:22
Inte riktigt men nästan!.. Vaknade vid halv nio och har ju hunnit en hel del idag, planterat blommor, dammsugit, dammtorkat, städat toan, vikt tvätt, sorterat barnkläder och ätit risgrynsgröt.
Nu sitter jag i soffan efter en halvtimmes krångel med min dator.. Hatar den verkligen!!!!
Måste nog fan ta och lämna in den en gång till.. men då blir man ju utan dator i minst två veckor och det känns inte så lockande, särskilt om den kommer tillbaka och är lika kass.. IGEN!

Nåväl igår hade jag riktigt trevligt, var bjuden på tachos hos inger, var mycket gott! Sedan blev det god varm choklad och bullar medan vi tittade på mammas-pojkar.. att folk ställer upp i sådana program, är ju bara pinsamt!
Har varit många bekanta ansikten på tv:n i höst, mammaspojkar, fråga olle, inlåst och färjan..

Sitter just nu och ser på fyran, efter tio med Malou.. Jag tycker att hon har en sådan härlig röst som får en att tänka på sin barndom, samma med han som brukar läsa upp nyheterna, han gamla gubben med mörk röst.. vet inte vad han heter men han påminner mig om när man var liten och såg på nyheterna på morgonen.

Snart kommer mamma hit med lite mat :) Var lite roligt för igår snackade jag och inger om mat och då sa jag att jag inte ätit spagetti och köttfärsås på evigheter och 10min senare hade jag fått ett sms av mamma där det stod att hon skulle komma förbi med det idag !=) Vilken lyckoträff va!

Annars är dagen oplanerad, kanske ska sitta barnvakt till william en liten stund vid tre om han sover..
Och ikväll så är det IDOL!

Vad händer för er i helgen?
Puss

Kommentarer
Annika:

Bengt Magnusson heter han! ;-)

2009-10-23 @ 22:27:27
Anna:

Gud vad magen har blivit stor :)

Nu är det ju inte alls länge kvar! Så himla spännande, hoppas allt kommer att gå bra! Har varit så dålig på att höra av mig, men är så seg av mig :/ Men jag tänker på dig i alla fall och vi får ta och träffas snart, det var ju ett tag sedan!



Ha det nu så bra :) Och allt kommer att lösa sig och bli bra!



Kramkram

2009-10-24 @ 01:04:16
URL: http://candyball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback