95.

SKRIVET DEN: 2009-09-13 KLOCKAN: 14:10:47
Igår var jag hos Inger och hennes mamma och åt god-plankan och efterrätt. Tack så mycket!!!

Kvällen tillbringades hemma.. framför tv och dator. Och någon timma i telefonen. haha!
Igår hade min kära mor namnsadag ! Grattis i efterskott!!!

Idag finns inte en enda plan på min lista. möjligtvis att ta en dusch. Fy.. jag tycker inte om dessa dagar då man inte har några planer. Man blir så slö och slapp!

Imorgon ska jag iaf boka tid för prover på labb.
Och boka in en tid med arbetsförmedlingen.



Sen hoppas jag att jag får åka till luleå i veckan och hämta en soffa så jag kan bebo mig i lägenheten.
Jag vill ju faktiskt flytta in...

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback