99.

SKRIVET DEN: 2009-09-09 KLOCKAN: 14:06:23
090909 och 99 dar kvar till beräknat "nedsläpp". Ja nu räknar jag faktiskt ner. haha!

Har sovit bort denna dagen med. Men inte så konstigt med tanke på att jag var vaken till 4 imorse.
Vaknade klockan sex av att jag var superduper kissnödig. Men det var inte svårt att somna om.
Klockan 13 vaknade jag igen, denna gång för dagen.. Det lät som en hellikopter störtade på vår baksida, jag bara väntade på att jag skulle se ett stort rött sken och att en enorm tryckvåg skulle slå sönder sovrumsfönstret, men icket. Och tur var väl det. Däremot så blåser det som bara den idag! Träden svajjar så att dem håller på att gå av. Jag tänker på min stackars far som jobbar på ett tak idag.. Kan inte vara kul.. =(

Idag är väl planen att typ.. duscha och sedan åka till min mor då hon slutar. Tror jag ska plocka med mig kameran och fota lite så har jag något att göra imorgon, alltså redigera bilder.

Vi hörs eller syns!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback