God natt <3

SKRIVET DEN: 2009-09-03 KLOCKAN: 23:51:45
Imorse vaknade jag av illamående samt massa rörelser i magen *underbart* om man räknar bort illamåendet.

Idag har jag varit i lägenheten en sväng. Först med jenny, sedan bjöd jag henne på Greya (observera att det är tredje dagen i rad jag är där) Sedan åkte jag hem en sväng. Efter det följde Inger mig dit igen och hjälpte mig att skruva ihop tv-bänken!=)

Tessans pappa är här nu, länge sedan man såg honom också!

Nu är jag dödstrött igen. Imorgon ska jag och min mor greja på lite.

Inhandlingslista till imorgon:
  • Eventuellt en soffa
  • tyg till gardiner
  • Antennkabel
  • eventuellt en dammsugare
  • plugg.
Sov sött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback