Hej!

SKRIVET DEN: 2009-09-28 KLOCKAN: 15:13:36
Har just kommit hem efter en liten utflykt med min mor på samhället. Vi var dels på expert och hämtade min bärbara dator som jag haft på lagning..  Den verkar då fungera bättre nu så jag hoppas det fortsätter så.

Har just spolat upp diskvatten så får väl gå och diska medan vattnet fortfarande är varmt.
mamma lämnade också köttsoppa här, så ska ta och äta det strax, jag ÄLSKAR köttsoppa!

Så här kan det se ut hemma hos mig en söndag, då man är sugen på choklad, och inte vilken choklad som hellst.
Tur det finns övervänliga människor på denna jord. haha..


Kommentarer
Annika:

åhhh mmmmmmmmmmmmmmumms! Visst är dom ganska dyra?

2009-09-28 @ 16:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback