Då var man ett år närmare 30..

SKRIVET DEN: 2010-04-06 KLOCKAN: 20:59:09
Ja man har väl sådana kriser i livet, det sägs att första kommer vid 30, 30-års krisen. Den hoppas jag slippa uppleva. Men jag ska inte ljuga för er, jag är redan rädd för att bli äldre, rädd för att bli gammal, rädd för att tiden går alldeles för fort, rädd för att jag snart ska sitta där på ålderdomshemmet och undra vad tusan jag gjort av mitt liv.
Men nu har jag iaf gjort EN bra sak, EN MYCKET värdefull liten sak, En underbar dotter. Ja, det är nog mitt mål med livet, att få ge så mycket kärlek till någon man bara kan ge, få älska, få uppleva, få känna, få vara mamma!




Visst finns det en massa annat man också skulle vilja hinna göra innan man ligger där i graven, men att få barn är nog det största för mig. Allt annat känns som små harlortar i jämförelse med att få skapa ett eget litet hjärta!

Dagen har varit bra. Lily vaknade 08 och var så söt. Låg och jollrade i sängen,annars brukar hon skrika efter mat direkt hon vaknar men inte idag... Hon kände nog på sig att det var min födelsedag och att hon skulle vara lite extra snäll mot sin mamma. Sötungen. Efter att ha gett henne mat somna vi båda. Jag vaknade med ett ryck ca 11. öppnade mina tunga ögonlock och såg min käre mor som sjöng -ja må hon leva, med sitt ansikte några cm från mitt. Hann bli lite rädd där ett tag, men det gick över lika snabbt. Fick rosor, trisslotter, 2 snusdosor, och pengar! :) Precis vad jag behöver. Efter 13 någon gång kom Ida, min kusin.. Vi tog med Lily i vagnen och begav oss till expert & Dollar store.. Handlade lite och gick sedan på konsum. Så vi fick oss en 5kms prommis, inte illa. så härligt att va ute och spatsera i detta vänder. Synd bara att det är så isigt.

Sedan for vi hem till mig. Sofi kom också hit.. vi kom på att vi var hungriga så vi beställde hamburgare som ida och sofie körde och hämtade. Ikväll kom också min pappa, tessan, Kasper & Jonathan. Fick pengar av dem också, så för pengarna ska jag nog göra nått för mig själv, kanske klippa mig.. för det BEHÖVS verkligen.

Vi åt frusen tårta (hann inte tina riktigt) å kasper å jonte fick blåsa ut ljus. Tre ljus på en tårta eftersom jonte fyllt år nyss och 5ljus på den andra för att kasper snart fyller år.


Nu är jag själv & Lily har just somnat.
Hon har inte sovit så bra idag.. bara när vi gick med vagnen och varit vaken sen 15:50 så hon är nog jätte trött. Det märks för att hon har varit så tjurig.

Däremot så har hennes mage kommit igång riktigt bra sen jag började med ersättningen från 4månader.
Hon bajsar varje dag nu, vilket känns otroligt skönt. slipper hon ha ont i magen och va förstoppad..


Byebye!

Kommentarer
Aliana - Gift 2-barns mamma! :):

Ja vi bor i princip så långt ner man kan komma haha :) Trelleborg :) Du då?



Aaaw det är så roligt när de ska börja med fast föda. Tiden går alldeles för fort men kul är det :)

2010-04-06 @ 21:15:42
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Andrea:

fin blogg

2010-04-06 @ 21:24:51
URL: http://lovemyblog.blogg.se/
Aliana - Gift 2-barns mamma! :):

Haha nä men gud vilken liten värld! Trelleborg av alla ställen :P Kanske nån man känner till? Då träffar hon inte sin pappa så ofta?

2010-04-06 @ 21:42:27
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback