...

SKRIVET DEN: 2010-04-10 KLOCKAN: 20:51:32
Har varit på dop idag, lilla Jonnas dop.  Sov till kl. 11 imorse då väckarklockan ringde. Ville INTE stiga upp alls.. Men var så illa tvungen. Duscha, ta på sig nå finare kläder, ställa in kameran och bege sig till kyrkan.

Fick träffa min lilla gumma igen ;) Men hon sov så gott.
Dopet var fint & gick snabbt. Fotade en hel del.. väntar på tillåtelse att få lägga ut några av bilderna på bloggen..
Så ni kanske får se dem om vi har tur! ;) Lily är lika krasslig i sin förkylning, men ingen feber tack & lov.

Efter dopet for vi till forsheden och åt smarrig tårta å drack kaffe.
Nu sover min lilla gumma.. tog 2h innan hon somna från det att hon började gnälla och va ledsen. Gav henne mera mat.. funkade inte. Sen bajsa hon en jäkla massa å 30min efter det somna hon som på direkten.

Men nu har hon ju sovit någon timma så snart vill hon nog vakna, och det är ju inget annat än bra för annars sover hon väl inget i natt. Hon hade sovit jätte bra hos sin mormor.. typiskt. Men min mamma hade dock inte fått nå mycket sömn eftersom hon hade så jäkla ont. Stackarn. Får hoppas det går över! Imorgon finns inget planerat i min almanacka. . Borde fortfarande vika all tvätt som jag inte gjort ännu.. är väl uppe i 9-10 maskiner nu.. illa!

Hoppas alla får en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback