Fina barn..

SKRIVET DEN: 2010-04-26 KLOCKAN: 15:35:37

Kommentarer
Becca & baby:

Brukar man inte ha ont i öronen då också? Stackars liten, hon var ju sjuk alldeles nyss.



Känner samma sak, du har ju varit hemma med Lily längre än jag varit hemma med Isac, men är sugen på att gå ut och ha kul igen :P Men som du säger så saknar man dom ju oerhört, så det blir nog lika jobbigt som kul. Minns när jag gick till affären själv första gången efter att Isac kommit. Jag grinade halva vägen dit! :D



Ang att ha mina föräldrar som barnvakt litar jag på dem, dock inte på min lillasyster som bara är 2 år. Hon är väldigt hårdhänt och alldeles för nyfiken på Isac :/



Ta en kväll för dig själv på valborg istället! Ta en låååång, varm dusch. Ät lite godis och se på en film, använd ansiktsmask och lite sånt skönt :D

2010-04-26 @ 18:40:27
URL: http://grrsexymama.blogg.se/
Ebbasmamma:

Ååh vilken sötnos :)

2010-04-27 @ 08:02:28
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback