FOTON!!!.

SKRIVET DEN: 2010-04-30 KLOCKAN: 01:09:50
Eftersom både datorn & internet verkar hålla på att kracha så har jag mest suttit i Lightroom och fixat lite med foton. Har dock en massa mobil bilder från dagen som jag planerar lägga upp.. Jag har så svårt jämt att bestämma mig för om jag ska göra korten i svartvitt eller färg, eftersom alla kort oftast får sin egen charm i svartvitt..

Lily i sin bumbo

Lily med sitt nya ansiktsuttryck!
Tremeningarna Lily (snart fem månader) & Helmer 1år.
Finaste Helmer.
Lily på golvet.
Sötisen i bamsetröja.


Lily i morgonljus.


Mitt älskade hjärta. (Visst vill man nästan försöka peta bort hårstrået under ögat..)


Helmer underhåller Lily som just vaknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback