Jag önskar mig ett dygns sömn just nu..

SKRIVET DEN: 2010-04-08 KLOCKAN: 23:54:29
Fick sova 4 timmar natten som var.
Har varit helt död idag..
Varit på BVC.. Lily väger nu 6050 och är 60,8 cm lång.

Lilt hostar, hostar och hostar. Det rosslar i lungorna och hon sover inte långa stunder då hon väl sover.
Längsta studen var i vagnen då vi var på marknaden. Här hemma har hon sovit max 20min..

Nu har jag burit upp vagnen i lägenheten och försökt söva henne sen kl 21.. Nu kanske jag har lyckats. Enda problemet är att varje gång hon hostar så vaknar hon ;( Kommer nog bli lite sömn i natt också.. urs, man blir så slut, sur, orkeslös & utmattad då man inte får sova.

Ska skynda mig och lägga mig nu.. Ne nu vakna hon igen..

............

Så.. nu vilar hon ögonen.. hatar att hon är sjuk. Man blir så orolig.
Sånna här gånger önskar man att man var två.. och kunde byta av varandra så man får sova..

Här kommer en bild eller två sen i påsk..
har dock inget bra redigerings prog, så ni får nöja er med denna kvalla sålänge..





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback