Lim?

SKRIVET DEN: 2010-04-21 KLOCKAN: 23:01:51
Har ju som sagt framkallat en massa kort på Lily. Igår kväll klistrade jag fast några av dem i fotoboken som jag tänkt göra, eftersom korten var för stora för ett album. Men nu ser jag att dem flesta av korten håller på att lossna. Har användt fotolim. . alltså det blir inte snyggt för fem öre.. Jag vill ju ha ett fint album till korten på Lilybus.
Någon som har nått tips? scrapbooking eller vad det heter är ju jätte fint.. men det blir ju så jädrans dyrt.. :S
Ett blad kostar typ 30spänn och tillbehören är svinigt dyra. det är inget jag har råd med just nu.
Men någon som har nått tips, vad som helst???


Kommentarer
Jelly:

Jag använder såna där fotohörn! Små minihörn som man sätter på kortens hörn och sen har de lim på redan. De är starka. Eller så använder vi album med plastfickor :p Jag är lat!

Vi är inte i New York för tillfället :) Jag skriver bara lite om mina första upplevelser när jag åkte som au-pair för fem år sen (är det verkligen så länge sen?). Vi ska i of åka till NY på semester snart, och jag längtar verkligen! Och nästa sommar flyttar vi dit!

2010-04-22 @ 06:07:28
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Johanna - mamma till Leia:

Sv: Leia äter NAN1 o har gjort sen hon var en månad gammal. Hon äter ungefär var 4e timme, ibland går det 5-6 timmar. Hon får 180 ml på dagarna och sista målet är 200 ml. Hon spyr också, rejält vissa gånger efter maten. Vi ska nu byta till NAN2.

2010-04-22 @ 07:56:19
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Martina:

Vad kul att det var samma :) Vi gjorde tre stycken test sammanlagt, haha man ville ju Verkligen vara på den säkra sidan!



Och det där med 3d/4d, svin dyrt verkligen så vi gjorde det ju aldrig.

2010-04-22 @ 11:07:37
URL: http://frumammapappabarn.blogg.se/
Ajdinsmamma:

sv: kul att du vill vara VeckansBlogg hos mig :) finalisterna presenteras imorgon :)



vill du göra mig glad och rösta på min lille prins?

2010-04-22 @ 16:39:49
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback