Min älskling är nu 4månader

SKRIVET DEN: 2010-04-09 KLOCKAN: 16:03:40
Idag blir Lily hela 4månader gammal. Jag har redan sagt det tusen gånger men jag måste säga det igen; vart tar tiden vägen? Är det bara jag som inte vill att den ska gå fort när man har små barn? Är det bara jag som önskar att dem kunde få vara småa i flera år, så småa att man kan lägga dem på sitt bröst och sova med dem där. Jag vill inte att Lily ska bli stor, kanske låter jätte dumt.. Men jag älskar den här tiden! Visst kommer det bli kul när hon kan prata och gå också, men jag har inte alls brottom dit. Jag vill vara här och nu jätte länge.



Ja kanske inte just denna dag, eftersom jag inte fått sova på två dygn och Lily är jätte förkyld. Men om man ser bort från att hon är sjuk så är allt perfekt.
Jag & Lilybus.


Tycker så synd om min lilla tjej.. rosslar i lungorna så man vill bara försöka hosta åt henne och få upp allt det där slemmet.Min mamma/Lilys mormor har just varit här och hämtat henne.. Jag behövde lite hjälp nu. Är så där trött att jag kan börja lipa av ingenting, bli sur jätte lätt och har ingen ork till något. Då är det bättre att lillstumpan får vara hos sin mormor och dem kan ha trevligt tillsammans så mamma får återhämta lite kraft för att kunna va den där mamman jag vill vara när jag är med min lilla tjej. <3
Hon ska vara hos mormor tills imorgon, eftersom vi då ska på dop. Lilla Jonna ska döpas och jag ska försöka ta nå fina kort på familjen & dopet.



Tänker inte gå och lägga mig nu, för att då vänder jag på dygnet totalt och är pigg sen i natt då jag borde sova. Nä, istället ska jag försöka hålla mig upp tills kl 21-22 och sen sova gott tills imorgon på morgonen.
Stina, en vän och släktning, kommer snart hit.. vi ska äta tillsammans.

Ska nog hoppa in i duschen nu, kan ju bara säga att jag inte ens minns när jag duschade sist... kan det ha varit i måndags kanske??.. piiii... tur man inte är bland folk!

Grattis min lilla älskling på 4månaders dagen & hoppas du blir frisk snart så vi kan busa tillsammans igen.

Kommentarer
Becca & baby:

Grattis till lill-tösen :)



Förstår precis vad du menar med att tiden går fort!! Tycker inte det har gått så fort sedan Isac föddes, men graviditeten bara flög iväg. Hann knappt bli otålig av väntan :P

2010-04-09 @ 18:51:45
URL: http://grrsexymama.blogg.se/
jenny:

gud, vad gammal man känner sig när tiden springer iväg bara ! :-O

2010-04-12 @ 15:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback