Mitt i natta.

SKRIVET DEN: 2010-04-23 KLOCKAN: 00:37:44
.. hade som inget vettigt att skriva idag.
Dagen har mest spenderats i sängen.. förutom att Lily busat en massa har jag försökt sova, har varit så trött. Men fick väl 8h sammanlagt så jag är helnöjd. Vid 17-tiden for vi till Sofi och käkade palt, sen till Britta & Marcus och spela kort, gick inge bra för min del. Påväg hem bajsade Lily, så det kom en massa i hennes åkpåse :( Inge smarrig blöja att byta det inte !!

Imorgon måste jag kliva upp tidigt så ska försöka göra en tidig natt.. typ gå och lägga mig nu?? om det går.
Lily somnade för en timma sedan, men hon är dyblöt i svett :S Förstår inte varför hon svettas som hon gör.. rinner ner för ryggen och hela huvudet är blött. Ändå har jag inga element på och låtit balkong dörren vara öppen på dagarna.. ?

Imorgon ska vi på barnkalas:D

Natti.

Kommentarer
Nicole:

Hej :) min systerdotter svettades också jättemycket när hon var mindre. När hon sov då alltså. Jag vet inte om dem kanske drömmer mycket så hjärtat arbetar snabbt eller vad det kan bero på. Vad har hon på sig när hon sover? Har hon täcke eller filt eller så? Ha en bra dag :) kram

2010-04-23 @ 11:35:38
URL: http://livinginthepresent.blogg.se/
simone:

sv: Kaanonbra med mig här! hur mår du själv? Några timmar kvar sen är det afterwork :P Ska du göra något mysigt i eftermiddag?

2010-04-23 @ 14:25:16
URL: http://fattybom.se
Becca & baby:

Kul att jag inte var ensam om att tänka på fler barn redan :D

2010-04-23 @ 20:55:40
URL: http://grrsexymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback