Rubriklös.

SKRIVET DEN: 2010-04-17 KLOCKAN: 15:33:04
Hej och hå vad står på?
Lily har sovit från klockan 24 igår till 7:30 idag.. Nu börjar det gå åt rätt håll igen.  Härligt!
Något som dessvärre inte är lika härligt är vädret, snöar och regnar om vartannat. Jag som hade hopp om en tidig sommar i år, men snön lär väl ligga till i slutet av maj som vanligt. SUCK!

Har varit pissförbannad för att kläder jag köpt på tradera inte kommit trots att det var flera veckor sen..Men efter att ha läst några mejl och sånt SÅ VERKAR DET SOM ATT DEM REDAN LIGGER PÅ STATOIL? Men varför har jag varken fått ett mejl eller sms om att dem legat där en vecka? Så känner lite panik nu att fara dit och se om dem ligger kvar. Måste bara få snåla skjuts med någon dit.

Lily ligger just nu och sover i sitt babygym.. naw hon är bara för söt lillstumpan! Igår kväll skratta hon som tusan då jag busade med henne. Är så roligt nu när hon börjar förstå lite mera, och skratta.. finns ju inget härligare än att se & höra sitt barn skratta.


Tog några bilder på Lily imorse:




Över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback