Sömnproblem?

SKRIVET DEN: 2010-04-18 KLOCKAN: 04:17:05
Fattar inte.. har legat i sängen sen strax över ett tills nu. Trillat runt från sidan, till rygg, från rygg till mage.. till andra sidan.. verkligen FÖRSÖKT att sova.. men nej. Det värsta är att Lily kommer vakna vid 6 för att hon somna så tidigt. och jag? Ja.. jag kommer vara död hela dagen. Vad har jag för sömnproblem egentligen? Spelar ingen roll vilken tid jag stiger upp eller hur lite timmar jag får sova, lyckas aldrig bli trött på nätterna i vilket fall som helst..
Är så less på det här. Tänk om jag och Lily kunde somna samtidigt, då skulle jag ju vara helt utvilad på dagarna.

Vette tusan vad man ska ta sig till.. någon som har nått tips?

Kommentarer
Viktoria-amatörfotograf:

Ja han är verkligen supersöt :)

Hoppas dina sömnproblem löser sig, har tyvär inga tips då jag själv är helt tvärtom, brukar ibland somna på soffan före tio :S

2010-04-18 @ 07:26:18
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Becca & baby:

Jag brukar somna till en film, surt dock om man väljer en film som man inte sett och som är så bra att man inte vill somna ifrån den xP

2010-04-18 @ 13:02:02
URL: http://grrsexymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback