Till Lily

SKRIVET DEN: 2010-04-18 KLOCKAN: 16:58:50
Att få vara din mamma är en ära för mig.
Vart enda andetag jag tar, är just för dig.
Du får mig att känna mig varm och lycklig
Att se dig växa, utvecklas och må bra är det finaste jag vet.
När du är ledsen blir jag ledsen, när du ler så vill jag le, så länge du finns så vill jag finnas.
All kärlek du i livet kommer att få se, känna, höra och vara med om, all den kärlek är du för mig.
Det finns inget som någonsin kommer att få mig att sluta älska dig. Vad du än gör, vad du än beslutar dig för i livet så kommer jag att finnas där för dig. Precis som du nu finns här för mig.
Utan dig är jag inget, utan dig hade jag inte varit den jag är idag.
Att vara mamma till dig är allt för mig.


Kommentarer
Therese:

Så fiint!

2010-04-18 @ 18:38:04
URL: http://teabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback