Två små blå.

SKRIVET DEN: 2010-04-28 KLOCKAN: 12:33:32
Finns det nått bättre än att vakna upp med världens sötaste lilla tjej vid sidan om en. Som tittar upp med sina två blå och ger mig ett stort leende när jag öppnar mina ögon.



Sitter här med en the kopp och bara är just nu. Har faktikst hunnit ringa det viktiga samtalet och ÄNTLIGEN också kommit fram. Sedan blev det en härlig varm dusch medan Lily låg inne på toan i sitt babygym och lekte. Medan jag tog på mig mina kläder hade hon somnat. Såg dock inte så bekvämt ut så bar henne till spjälsängen, där hon senare somnade om. Nu hör jag att hon håller på att vakna. Men inget rop ännu. Lily har börjat suga in underläppten och göra lite M-ljud. Så nu försöker jag lära henne att säga mamma. Haha. Men det tar nog någon månad till innan man får höra det vackra ordet komma ur hennes mun, men oj vad jag ser fram emot det.



Har som inga speciella planer för dagen. Ska nog betala mina räkningar och ta med Lily på en vagntur, samt springa in på banken! Kanske handla nått till ikväll.. för ikväll är det väl ändå Greys?!
Kanske ringer Annika och hör vad hon och helmer gör..

Vad blir det för er andra?

(tråkigt då jag har över 200 läsare vissa dagar men inte en enda kommentar, skriv nått så jag får lite roligt att läsa)


(kolla Lilys uttrycksfulla ansikte)

Angånde det så kanske jag sätter lösenord på bloggen igen... Känns som jag skulle vilja skriva om lite mer privata saker än bara vardagen & då känns det inte bra om man inte vet vilka som läser den, får se hur det blir. ska klura på det veckan ut.

Kram

Kommentarer
Aliana - Gift 2-barnsmamma! :):

Hoppas på att man kan få lösenordet isf, gillar din blogg!

2010-04-28 @ 12:57:29
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
maria:

lily har såna otroliga ögon,o hon är väldigt lik dig...mycket fin tjej har du malin...

2010-04-28 @ 13:12:28
sofia:

så oförskämt söt hon är!!!!

2010-04-28 @ 15:30:01
URL: http://peaken.blogg.se/
Becca & baby:

Hoppas verkligen att jag får lösenordet om du bestämmer dig för att sätta lösen. Tycker det är superkul att läsa om dig och Lily! :D

2010-04-28 @ 19:40:06
URL: http://grrsexymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback