Aj min snok!

SKRIVET DEN: 2010-08-19 KLOCKAN: 09:45:19
Sitter och har jätte ont i näsan.. aj.. Min busunge klöste mig både i och under näsan.. Varför får man naglar innan man vet hur man ska använda dem (klia mammas rygg ex) ..

Samma med mjölktänderna.. varför har man inte dem tills man är 30? Fatta  vad fina tänder man skulle få sen vid 30års åldern då dem gamla trillar av (vilket däremot inte skulle vara så roligt, gluggar i 30års åldern) Men det skulle det vara värt för att få nya fina vita tänder utan ett enda hål i. Då kanske man skulle slippa ha löständer då man blev 80 år.

Lily vaknade strax innan nio.. Jag gick inte och la mig innan tolv. Somnade vid 01.
Det är marknad här i helgen.. så man får väl gå en vända på den sen.. Först ut med sara och gå promenad!

Vi hörs.
Uppdatering: Såg just att Lily håller på att få en tand i överkäken... kan ju förklara hennes gnäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback