Fyndat.

SKRIVET DEN: 2010-08-12 KLOCKAN: 22:56:44
Vi åkte till Skellefteå idag, Ja inte Lily hon var med sina barnvakter, men hur som helst.. vi åkte kring 11:30 och kom hem vid 17:35. Skulle försöka shoppa lite till mig själv denna gång.. Har som inte köpt något till mig själv sen Lily låg i magen och jag var tvungen köpa större kläder (vilket inte var det roligaste). Nu däremot fick jag köpa kläder som jag kan ha nu.. Har fortfarande inte min standard figur, men ser ju inte ut som jag gjorde då Lily just kommit ut. - vilket känns skönt.

Tror dock att jag håller på att gå upp i vikt igen.. :S Jäkla läsk.. skyller på den! Nåväl man måste ju leva också *haha*



Var stor rea på Bik-bok. eller Bikbok eller hur fasiken det nu stavas.. ni förstår säkert vad jag menar. Fyndade en massa och slutsumman hamnade på 250kr där.. inte illa!
Men självklart kunde jag inte hålla mig borta från barnavdelningen på Åhlens.. så det fick bli en söt hello kitty klänning till Lily samt strumpbyxor och en grön mössa med vita ränder på som jag glömde ta kort på.









Kommentarer
Silje:

Jävlar vad du har shoppat Malin.. Jag vill också... Fast å andra sidan så väntar jag på ett STORT paket från hm pluss att jag fick ett i veckan :D så det kanske inte är synd om mig.??

2010-08-21 @ 12:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback