God natt.

SKRIVET DEN: 2010-08-18 KLOCKAN: 01:07:17
Nu är det bara några få sidor kvar i min bok. Har nu sista timmen redigerat mer bilder till Sofie & stefan. Vilken skillnad det blir på bilderna med mina nya redigeringsprog. Samt nya dator som inte har en gul färg i skärmen.

Har som inte fått in mina fingrar i dem nya tangenterna ännu, så blir lite felstavning här och där.. 

Idag var det mammaträff och det var supertrevligt. Just innan vi skulle gå hem bajsade Lily... och riktigt rejält. Varit förstoppad i ca 5 dagar och nu kom ALLT.. hon hade bajs till nacken min stackars gumma.. och typiskt att det ska hända när man inte är hemma. 

Nej jag orkar inte skriva nått vettigt nu. Känns som man har så fullt upp med annat hela tiden, Lily är jätte uppmärksamhetskrävande och mammig, så det är inte alls som förr.
Dessutom somnar hon nu runt 21 och vaknar vid 8:a så inga mer sovmorgonar för mig, men destomer egentid på kvällarna. Dock är jag vaken alldeles för länge som ni ser.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback