Handla

SKRIVET DEN: 2010-08-13 KLOCKAN: 13:10:26
Guud så trött jag var kl 09:15 då Lily vägrade att somna om fler gånger efter att ha vaknat ca en gång i timmen sen kl 06. Hon somnade först vid 00 och ändå är hon hur pigg som helst kl 06?
Hur lite sömn behöver hon egentligen?

Själv somnade jag 03:15.. suck! Måste försöka lägga mig tidigare.

Nu ska vi he oss ut med vagnen och handla mat.. kikade just i min kyl och där fanns inget ätbart.. Gammal mjölk och ost.. Dessutom bröd från då innan Lily föddes. haha.. Nej det har inte legat i kylen sen dess utan jag frös ner det innan jag for till BB och tog upp det för någon dag sedan :P

Min handlingslista ser ut såhär idag:
  • Bröd
  • Pålägg - skinka, salami
  • mat till Lily
  • Efterrätt till Lily
  • Dryck till Lily
  • Ägg
  • Grönsaker
  • Mat?
Hajhaj!

Kommentarer
Anonym:

a

2010-08-14 @ 22:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback