Hej mitt i natten!

SKRIVET DEN: 2010-08-08 KLOCKAN: 02:22:33
Idag har vi spenderat dagen i Arjeplog eftersom att min kära farmor  fyller 70år.
Dock var hon dålig just nu och egentligen inlagd på sjukan, men hade fått "permis" för att få ha sitt kalas.
Vi höll till i en jätte fin stor kåta med brasa i mitten samt även ute eftersom vädret var så vackert idag!
Huva, just nu är jag så trött..

har vänt på dygnet så det bara skriker om det.. Eller snarare jag lägger mig sent, får sova 6timmar också vara vaken resterande. Lily somnar kring 23:30 - 00:30 och vaknar vid 08.. sen om jag har tur somnar hon om efter en ren blöja och lite mat. Sover två timmar och sen är det bara stiga upp vare sig man vill eller inte.
Har gått igenom lite norgebilder nu, dem flesta var skitdåliga eftersom dem är tagna från bilen. På dem allra vackraste ställena kunde man inte stanna och fota eftersom vägarna var så samla och inga parkeringsplatser.. Så det var bara försöka knäppa kort i farten.

Nej nu ska jag nog börja vandra till sängen.. ska bli sååå skönt att sova.
Imorgon ska jag nog vara barnvakt till mina småbröder eftersom pappa måste åka en massa mil bort och jobba i några dagar och hans fru är på stickläger. Vet inte när hon skulle komma hem, kanske måndag?
Så det har/ och blir mycket hit och dit för mig och Lily denna vecka. Vi skippar nog Nolia imorgon och åker en annan dag i veckan.

Natti.
En Norgebild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback