Helgens bravader.

SKRIVET DEN: 2010-08-01 KLOCKAN: 13:13:27
Fredagen blev det film "the last song", även fast det var hon som spelar Hannah montana så kan jag starkt rekommendera den filmen. Speciellt ni som gillar sådana filmer man nästan håller på att fälla en tår till.
Lily hade en jävulsknatt natten till i lördags. Det började med att hon vägrade sova.. men där vid 23:30 så somna hon till slut. Hon hade dessutom sovvägran under dagen också. Blev ynka 30min sammanlagt under hela dagen.

Nåväl.. hon somnade och sov i ca 1h.. sen börja hon vråla, skrika, vara arg och vägrade somna om. Hon var jätte ledsen och det kändes i min mage som att hon hade ont någonstans. För hon grät precis på samma sätt som när hon gjort illa sig. Jag försökte, försökte och försökte men inget hjälpte. Till sist fick hon en alvedon-supp och och välling igen trots att hon åt en flaska just innan hon somnade första gången. Så nästan två timmar efter att hon vaknat så somnade hon om igen.  Sedan väcktes hon igen av att några fulla ungdomar skrek och hade sig utanför fönstret. Som tur var så visste jag vem den ena killen var, så därför skrek jag hans namn och: - nu får ni vara tysta för ni har väckt lily. Till svar fick jag: -oj förlåt Malin.. sen blev det tyst som tur var!


Hon vaknade till och från och var super ledsen ändå fram tills kl 06.

Sen vakna hon vid 09 och åt en skvätt. Men jag var ALLDELES för trött för att stiga upp då så jag somnade om och vaknade 12:55 HJÄLP! Jag som skulle vara och fota kl 13.00. Npväl var bara borsta tänderna, slå upp det okammade håret i en knut och klä på sig, sedan kuta iväg till stället vi hade bestämt oss för att träffas. Jag var dock 15min sen..
Så typiskt att Lily ska ha skitnätter då man väl har något inbokat dagen efter.
Nåja.. inga sura miner blev det då, som tur var!



Mobilbilder ifrån helgen:






Sen for jag hem och började redigera lite bilder. Sedan vid 17 kom min lillebror Daniel (som bor i sthlm) och hämtade mig också åkte vi till min far och familj.  Där bjöds det på god mat - entrecoté och en massa goda tillbehör. Blev så mätt att jag såg suddigt.

I natt var jag vaken till 03:30.. så vi har legat och myst i sängen till 11:30 idag! :)

Kommentarer
Johanna - mamma till Leia:

sv: Du verkar vara precis som jag! Det finns så mycket och jag önskar jag kunde slösa alla mina pengar på sånt! :D

2010-08-01 @ 20:28:11
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback