Helt slut i mammahuvudet.

SKRIVET DEN: 2010-08-29 KLOCKAN: 11:40:02
TRÖTT - är väl den korta sammanfattningen på denna dag.
Lily somnade HÖR OCH HÄPNA kl 20:15 igår..

Vaknade gjorde hon självfallet 23:30 - då jag hade tänkt gå och lägga mig. Men nej, hon skulle inte somna om, utan upp och hoppa! Strax innan 02 somnade vi båda och kl 07:nått så var det dags att göra dag..
Försökte få henne att somna om - men nej det ville hon absolut inte.

Minns inte senast man fick sova 8timmar en natt. 3-5 timmar är nog standarden i detta hus!
Nu ska vi gå och väcka grannen som beställt väckning!

Kommentarer
Kajsa:

Så har jag haft det i princip varje natt sen Mio föddes. Huga vad tungt det är ibland. Känns som att jag går på sparenergi ständigt nu. Men inatt sov han faktist från ca 22.00 till 06.15 i egen säng med ett nattmål kring 02.30

2010-08-29 @ 13:41:47
URL: http://jagheterkajsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback