Lördag!

SKRIVET DEN: 2010-08-28 KLOCKAN: 11:34:51
Inatt vaknade hon inte som hon gjort dem tre senaste nätterna. Hon vaknade till vid 01:30, vände sig på magen och började skrika men somnade om efter lite bök 20min senare. Sen sov hon gott till 06:30 imorse. Då var det dags för mat (välling) som hon knappt kunde få i sig pga att hon var helt tätt i näsan. Sen gillar hon inte den nya vällingen. Hon dricker fyra klunkar sen slår hon bort flaskan - så man får verkligen kämpa för att hon ska få i sig nått.
Just nu sitter hon och leker och tittar på djurens flykt på svtB - bästa barnkanalen !

Jag, jag skulle behöva ta en dusch, men det lär jag inte få göra förens ikväll då Lily somnat.
Igår hjälpte jag Marre att flytta lite saker i lägenheten, eller snarare packa upp saker.
NU? leka med Lily.

Kommentarer
Pia B:

ÅÅ stackars liten som e förkyld. Och stackars mamma som inte får lite lugn och ro. Har du testat näsdroppar eller nässpray? Jag använde det på William och det funkade toppen.



KRAM!!

2010-08-28 @ 21:03:52
URL: http://minaminnensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback