MaMa

SKRIVET DEN: 2010-08-01 KLOCKAN: 20:20:35
Just efter att jag uppdaterade bloggen förra gången så drog vi på min mammas jobb och drack en kopp kaffe. Lily lekte med en gossedjurs hund och en plast matlåda.. Konstigt det där med leksaker. Deras egna är inte alls lika kul som sådant vi använder i vår vardag. Mammas saker är bäst, såsom en slev, en kastrull eller ett lock! Helst av allt tv-dosan eller mobiltelefonen!



Lily har hoppat över sovstunderna idag också. 30min på hela dagen är vad hon sovit. JIPPI.. eller så inte. Har försökt söva henne från kl 18 till nu.. jag gav helt enkelt upp! Man ser ju att hon är trött.. men nej inte sova!¨


Men hon har varit söt idag också.. hon går runt och säger: "ma-ma mama " HELA TIDEN! Mellan gråten då.. Men självklart smälter ju mammahjärtat då hon säger mamma. Försökt att filma det, men varje gång hon ser mobilen så börjar hon med annat istället. Exempelvis hoppar.. Ska lägga in ett klipp på det sen!


Jag är HELT SLUT. . Orkar inte med en gnällspik länge till.. Inge roligt när hon bara är sur. Och dessutom vägrar sova så hon blir ännu mer sur. SNÄLLA LILY SOV FÖR GUDS SKULL! 


Annars har jag inte gjort så mycket idag, ni vet det vanliga.. hängt tvätt.. tvättat lagat mat.. plockat bort osv osv.
Var just ut och hämtade in vagnen då världens regn-IL öste över vår lilla ort.


NU? - vara med min älskade gnällspik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback