9 veckor med Lily.

SKRIVET DEN: 2010-02-03 KLOCKAN: 23:08:42
Idag blir min snutta nio veckor gammal. Grattis sötnos.


Tiden går alldeles för fort med dig, mamma hinner inte riktigt med..


Kan inte förstå hur jag kunnat leva utan dig i nästan 22 år. Vad levde jag för innan du kom? Mitt liv innan dig var inget jämfört med nu. Det är ju nu livet har börjat och skulle aldrig vilja leva ett liv utan dig. Du är verkligen mitt allt.



Lily i sin nya hörna med lapptäcket som jag hade när jag var bebis.


Lily för 6 veckor sedan.

Imorgon ska vi på Lilys första läkarbesök, det ser vi inte fram emot.

sov gott sen...

 


Kommentarer
Caroline - Mamma till Julia:

har du bestämt dig på lily nu ändå? :)

2010-02-04 @ 23:57:01
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback