Bio..

SKRIVET DEN: 2010-02-17 KLOCKAN: 21:23:20
Fick stiga upp och ge Lily nappen tusen gånger i natt.. plus att hon ätit som en gris.. där fick man för att vi haft så många bra nätter innan. I vilket fall som helst så låg vi i sängen till kl 15 idag.. pga att man inte får sova  mer än 15-20 min åt gången så blir man inte pigg då natten gått. Iof la vi oss inte föräns efter kl 03 heller.

Idag har jag fått mina inbjudningskort till dopet, så har skrivit på kuvert och letat upp addresser till folk som inte bor på orten. Imorgon måste jag köpa fler frimärken och posta dem. Idag fick jag också overallen till Lily. Men det märkte jag inte föräns idag efter 18 då jag var påväg ut för att se bio med Annika. Paketet rymdes inte i brevinkastet så den satt fast utanför dörren.
Pappa och tessan var barnvakt åt Lily medan vi såg filmen.

Vi såg FARSAN.. den var rätt rolig faktiskt, kändes som den var en halvtimma lång.. tiden gick så snabbt.

Nu ligger Lily i sängen och jollrar till musikmobilen. Hon var så söt idag, gjorde pruttljud och härmade mig.
Ne nu skriker hon på nappen.. bäst att gå dit.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback