Dagen idag.. den är MIN!

SKRIVET DEN: 2010-02-23 KLOCKAN: 22:39:00
haha...

Nåväl, först kom Marius hit tvärt.. sen Stina och Rita och hämtade sina inbjudningskort till dopet.
Efter det gjorde jag och Lily-liten oss klara för utgång, eller egentligen för att gå till konsum och handla.
Kollade på termometern och såg att det var -21 grader.. HÄRLIGT.. eller så inte.
På konsum tappade jag totalt lusten att handla det jag hade tänkt, vilket var ingredienser till en tacopaj..

Visst är det förfärligt tråkigt att laga mat ensammen?!! Det blir alltid att man skiter i det för att det är så tråkigt att laga mat i flera timmar och sedan äta det själv. Vi kom ut med välling, citroner, en liter lättmjölk, blåbärssoppa och nya nappar till Lily. Lill gumman somnade i vagnen, vilket hon alltid gör. Så jag tänkte att jag skulle gå lite mera så hon får sova ett tag (hon vaknar alltid då jag bär in henne väl hemma). Vi gick in på Lindqvist kläder.. och jag fyndade mig en sådan halsduk jag alltid viljat ha, ni vet en såndär superlång en. Blev 49kr. Halva reapriset.



Ringde till Annika också innan jag gick och frågade om vi fick komma på besök. Så efter det gick vi hem till henne.
Hon och Helmer var hemma och busade på. Sedan kom Annikas karl hem vid halv fem. Blev också bjuden på korvstroganoff. Vid sju kom Anna.R förbi och kikade på barnen. Sedan strax efter åtta någon gång så begav vi oss hemmåt. En färd i -30 grader och en dum mamma i bara legins. Ja.. mina ben var som frusna fiskpinnar väl hemma. Och JA än en gång var jag jätte kissnödig..



Imorgon ska vi följa Annika och Helmer på en barngrupp. Har aldrig varit på en sådan innan, så det ska bli spännande. Tråkigt att vi inte har mammagrupper.. skulle vara kul att träffa lite mer folk.
Sedan efter 16 ska vi fara och fika på Greya, jag mamma o Lily. Annika Helmer och Annikas mamma Birgitta, som här här på besök från halmstad.


myyys.


Kommentarer
Anna:

Det var jätte trevligt att få träffa er! :)

Och du har en super tös där, sjukt söt!

Ha det nu jätte bra och lycka till på Barngruppen , ser fram imot nästa träff!



Kram

2010-02-24 @ 11:11:22
URL: http://candyball.blogg.se/
sarah:

haha, vilken härlig overall lily har :)

2010-02-24 @ 19:40:06
URL: http://sarahholmqwist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback