Första februari, en måndag...

SKRIVET DEN: 2010-02-02 KLOCKAN: 00:17:40
.....Men inte vilken måndag som helst för idag fyller min broder Daniel år. Hela 20år faktiskt så ett jätte grattis till honom!



Daniel & Anton.



Idag somnade inte lillan föräns tidigt imorse, och när hon väl somnat kunde inte jag somna så jag slockna kring sju imorse och vaknade tio av att hon var vrålhungrig. Strax efter elva somnade vi om igen och vaknade av att mamma kom kring halv två. Sedan for vi på försäkringskassan, dollar och sedan till mormor en sväng.

Ikväll har vi mest myst och sett tv.. Jag har dessutom sett Paradise Hotel.. har följt några avsnitt nu så måste ju se finalen imorgon.


Vira, jag och Katten Thelma. ♥

Har beställt lite saker från fujucolor, fick en av sakerna idag (en present till min mor som fyller år snart) och väntar på ytterligare två saker.. förstoringar av lillan samt en sak till som ni kanske får se nån dag på bloggen.
På onsdag ska vi följa Annika och Hebbe till en barngrupp. Ska bli spännande att se vad det är för nån.



Nu tror jag att det står mellan två namn: Alma & Joline.. ska bara försöka komma fram till vilket.


min sötnos.


//M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback