Graviditets kilona.

SKRIVET DEN: 2010-02-27 KLOCKAN: 15:21:55
Vägde mig hos Jenny igår och blev glad när jag såg att jag tappat nästan 5kg på 12 dagar! :)
Promenaderna gör sitt jobb. Sist jag vägde mig hos henne (har ingen våg hemma) så vägde jag 60 och nu 55.
Så nu är det bara 2-3 kg kvar innan jag väger som jag gjorde innan jag blev gravid. Dock vill jag gärna gå ner 5kg, då är jag nöjd! Under graviditeten gick jag upp till 74kg och 19 kg är nu borta, så himla skönt. Trodde det skulle ta typ ett år att gå ner allt. Dock är inte magen lika "fast" som innan, men det tar väl ett tag innan allt skin drar ihop sig och blir som det var innan.

Jag är nöjd iaf!



Men ibland saknar man sina gravidmage.. :)

Kommentarer
Daniel bror:

Vad lite du väger nu =) nästan lika lite som bebisen

2010-02-27 @ 15:30:12
URL: http://www.nakenjenny.blogg,se
malin:

Haha eller så inte ;P Men det går då neråt och det får man ju vara glad över!

2010-02-27 @ 15:52:16
URL: http://m4ll4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback