Hos morfar!

SKRIVET DEN: 2010-02-16 KLOCKAN: 21:01:36
Nu sitter vi hos morfar. Har varit här sen halv tre idag.
Lily sover just nu i Antons säng, och jag tjuvlånas papsens dator eftersom min där hemma håller på att ge upp!
Vi ska väl snart hem och sussa.. är rätt trött. Varken jag eller Lily kunde sova i natt eftersom vi sov alldeles för länge igår. Så vi la oss strax efter fyra imorse och klev upp halv 11 för att vara lite tröttare idag!
Innan idag var vi på greya och fikade med mormor :D
Har skickat två viktiga brev idag, ett till skatteverket och ett till csn.. jag hatar csn..
Dem vill att jag ska betala 1400 kr i månaden till dem, men det går ju inte då jag inte ens har över så mycket då jag betalat dem andra räkningar. sen har dem räknat min nuvarande årsinkomst på 145 000 kr. Då jag har 65 000 före skatt detta år.. suck! Hoppas det hinner fixas innan räkningen ska va betald bara...
i veckan väntar jag på dopkorten jag beställt och en overall som jag köpt på blocket åt Lily..
Ne... det var nog allt jag hade att säga idag!
Byebye

Kommentarer
Caroline - Mamma till Julia:

vill du bli vän med mig på facebook? :) Caroline Burehed heter jag :)

2010-02-17 @ 20:52:20
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback