Kläder åt lillan.

SKRIVET DEN: 2010-01-25 KLOCKAN: 15:10:17
Följde ju med Sara B till piteå igår kväll.. är nyss hemkommen därifrån.
Vi sov över hos Stina hennes syster. Med sig hade sara Peak, en rottis.. Och Stina äger också en sådan, så mycket bus blev det. Samt att Peak kissade överallt så Stina hade fullt upp med att torka kiss.. stackarn.

Nåväl.. Somnade fem imorse och klev upp någon gång strax efter 8 efter att ha znooozat ett flertal ggr. Var så himla trött.. som vanligt. Sedan bar det av till sjukhuset- tandläkaren, där Sara skulle kolla sin tandställning. Efter ett kort besök där så for vi vidare till STaaan. Där blev det shopping för fulla muggar. Hade dock bara barnbidraget att shoppa för, men nog blev jag lite chokad över att man kan få så många plagg för tusen spänn.
Ja.. plagg till lillan alltså. Jag verkligen ÄLSKAR att köpa barnkläder, tio tusen ggr roligare än att köpa till sig själv.
Tror det beror på att man själv har såna komplex över sin kropp och tycker att allt sitter så fult på en själv, medan barnkläder är så gulliga och oavsett hur dem sitter så blir barnen såååå söta :D

Halva reapriset.. gissa om jag blev glad!!

Här kommer lite bilder på kläderna str 62/68:


bodys




bodys




bodys


body


samvets tröja


söt tunika och legins


mjukis-klänning


mjuka byxor och strumpbyxor


stickat



Sen blev det en liten mininapp och tre vällingpaket.

Bjuder på en bild på lillan i fredags:



Nu ligger hon här breved mig och sussar sött.


Kommentarer
Therese:

Du hade då verkligen lyckats shoppa mycket fint :) Så söööt hon är din lilla flicka.. önska jag kunde komma o hälsa på er snart!

2010-01-25 @ 17:38:35
URL: http://teabella.blogg.se/
Jenny:

Vad söta kläder! Passar din supersöta flicka!

2010-01-25 @ 18:47:46
URL: http://nakenjenny.blogg.se/
Caroline - Mamma till Julia:

åh va mycke! jag o min mamma ska åka kolla in affärerna imorgon o hoppas att jag också hittar en massa fynd :p



såg att du addat mig men har inte sett att du varit inne, vi hörs nog där någon dag :)

2010-01-25 @ 22:28:48
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/
DJ:

Du har blivit utmanad på min blogg!

2010-01-26 @ 06:15:49
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback