NAMNBEKYMMER FORTFARANDE :S

SKRIVET DEN: 2010-01-17 KLOCKAN: 17:45:31
Ja.. jag har fortfarande namnbekymmer.. men det visste jag redan innan hon föddes att jag skulle ha. Varje gång jag fått ett husdjur har jag bytt namn på denne hundra ggr innan den fått sitt rätta namn. Kanske är det därför jag är inte vill sätta ett namn på min lilla gumma innan jag är helt hundra på att hon ska heta det, annars kommer jag väl bara döpa om henne tusen ggr ;P

På tal om dop så ska jag ringa till nån präst imorgon och höra mig för.. vill ju ha dop snart! Dock kanske bra om jag har ett namn först...


Har iaf kommit fram till fyra fina namn: Lilly (som jag haft jätte länge), Alma, Elvira och Tyra.
Synd att så mpnga döper sina döttrar till Lilly bara.. vill ju inte ha nått som alla heter :S
Trodde inte nån liten hette så.. men sen såg jag i tidningen att det va flera.. attans! Tyra vet jag en liten flicka i arvidsjaur som heter, finns säkert fler också.. Alma vet jag ingen.. och Elvira vet jag någon men det är väl inte så jätte jätte vanligt? Eller vad tror ni? Vilket namn är ovanligast?




(Lillan hade vänt sig från rygg till mage i sömnen)

Om jag någon gång får en pojke ska han heta Algot haha, tycker det är ursött. Alma och Algot passar ju iof bra ihop.. Men Alma är ju inte så jätte sött egentligen dem andra är sötare tycker jag personligen, men fint är det.

HAr en massa massa bilder på en digitalkamera som jag lånat av Inger.. men ingen sladd till den så jag får aldrig in bilderna i datorn =( Finns ett minneskort som man tydligen kan stoppa in i datorn, men jag har inget "uttag" i min dator för sådana..

Idag har vi varit ute med vagnen och hälsat på mormor på hennes jobb på ringelsta!
Imorgon ska vi nog åka till henne och sova där när hon slutat.

KRAAAM FRÅN OSS!

Kommentarer
Anna:

Tycker att Tyra var fint =)

2010-01-17 @ 18:44:36
sofia:

en liten Alma :D

2010-01-17 @ 22:01:14
URL: http://peaken.blogg.se/
Annika:

Det går nästan inte att undvika att flera andra barn får samma namn.. Någon får höra det namnet och tycker det är fint och döper också sitt barn till det, hippsvipps är det lika vanligt som Anna & Emma :P hehe..näe vi får hoppas det inte blir så, men tänk inte såå mycket på hur vanligt det är, tänk istället på vilket namn hon ser ut som :)

2010-01-17 @ 23:36:17
Jessica:

Jag vet tre små här som heter Tyra..

2010-01-18 @ 17:03:04
DJ:

De är fina allihop! Alma kände jag en liten tjej som hette...hennes bror hette Ludwig. Och det är ett mycket fint namna :)

2010-01-19 @ 06:28:48
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Frida:

Lilly är ju hur sött som helst! =)

2010-01-19 @ 23:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback